21/6/07




ACTIVIDADES DE EDUCACIÓN INFANTIL


(Curso 2006-2007)


¡COS PELOS DE PUNTA!





A biblioteca do centro organiza actividades para que tódolos nenos se acheguen a ela.



Estas semanas tratará “os nosos medos”. Estará ambientada para a ocasión, os nenos de tres anos fixemos dous murais: a bruxa e o vampiro.
Na biblioteca lemos o conto: “A bruxa regañadentes”
Tamén na clase traballamos este tema.( Pintamos un castelo, e cada neno fixo a súa pantasma, tamén pintamos bruxas e unha casa para a bruxa).

¿A qué lle temos medo os nenos de tres anos?
- Teño medo ó lume. (Silvia)

- Eu ás pantasmas. (David)

- Teño medo ós animais da selva. (Javier)

- Ós tigres. (Xoel)

- Ós lobos. (Carmen)

- Ós leóns. (Naroa)

- O lume tamén me da medo a min. (Eric)

- Ás serpes, un día entraron no meu coche, leveinas eu no colo, axudoume papá, estaban cos lobos pero non comeron a papá porque levaba unha escopeta, eu pegueille cunha escopeta de mentira. (Antía)

- Eu teño medo á raposa, vin unha en Pontedeume que non me deixaba pasar co coche e despois pillámola. (Elia)

- Teño medo ós tigres que os vin en Pontedeume. (Tomás)

- Eu téñolle medo ó raposo que o vin na casa do abuelo Luis, iba comer as galiñas, ós gatos non, porque non lle gustan e o padrino pegoulle. (Uxía)

- Ós coches grandes. (Eyob)

- Teño medo ó meu coche porque se está encendido atropéllame. (Mario)

- Teño medo ós lobos porque ó mellor estou so e vou polo monte e me ve un lobo. (Adrián)

- Teño medo ós tronos, que tronaba na Capela, donde estaba Manu. (Javier)

- Teño medo á escuridade. (Silvia)

- Non teño medo á escuridade porque non hai nada. (David)

- Mamá mañá quéreme levar onde están os morcegos, eu ós morcegos téñolles medo, non quero ir.(Uxía)

No hay comentarios: