(XEOMETRÍA E ARTE)
Este curso repetimos a experiencia.
A tódolos nenos lles gustan as construccións, xogan individualmente ou en parellas, fan esculturas, fan torres, autopistas, esculturas. Medimos o alto, o ancho. Contamos as pezas que utilizamos. E tamén algunhas veces as reproducimos nun folio.
Manipulando as pezas imos descubrindo as súas propiedades. Todas valen para apilar?
Poderemos facer unha torre coas bolas?
Clasificamos agrupando esferas, cilindros e prismas. (Figuras tridimensionais)
Pezas de distintas formas mollámolas en pintura e facemos estampacións nun folio. Saen triángulos, cadrados, círculos... que recortamos.
Observamos, e comentamos un cadro de Paul Klee:
Coas nosas figuras facemos un cadro inspirado na obra de Paul Klee.
1 comentario:
Que fabulosas ideas, Ángeles! Paréceme un xeito xenial de explicar a xeometría aos nenos. Unha aperta.
Publicar un comentario